15 Mayıs 2016 Pazar

Koray Avcı Unutamam Şarkı Sözleri

Koray Avcı Unutamam Şarkı Sözleri Müziğe sokak sanatçısı olarak başlayan ve daha sonra halkın sokaktaki performansını sosyal paylaş... thumbnail 1 summary

Koray Avcı Unutamam Şarkı Sözleri

Müziğe sokak sanatçısı olarak başlayan ve daha sonra halkın sokaktaki performansını sosyal paylaşım platformlarına koymasıyla ünlenen Koray Avcı şimdi söylediği şarkılarını milyonlara ulaştırıyor. Kısa sürede milyonların sevgilisi olmayı başaran ünlü sanatçı Volkan Konak ve Ahmet Kaya gibi sanatçıların sevilen şarkılarını kendine göre yorumlayıp tekrar gün yüzüne çıkarmakla kalmayıp, bu sanatçılara ses anlamında benzerliğiyle de dikkatleri çekiyor. Koray Avcı’nın bir diğer özelliği de şarkı aralarında okuduğu şiirler. Sanatçının güzel bir yorumunu Koray Avcı Unutamam şarkı sözleri ve dinle olarak yazımızın detayında bulabilirsiniz. Şimdiden keyifli dinlemeler.

koray-avci-unutamam-sarki-sozleri

Unutamam Şarkı Sözleri

Gün gelir de beni

Unutursun demiştim

Kalbimdeki bu derdi uyutursun demiştim

Ne ben seni unutabildim

Ne bu derdimi uyutabildim

Ne bu gönlümü avutabildim

Unutamam canım

Unutamam seni

Unutamam gülüm

Unutamam (x4)

Aşkını çekerim

Geleceksin diyerek

Kalbimdeki bu derdi sileceksin diyerek

Ne ben seni unutabildim

Ne bu derdimi uyutabildim

Ne bu gönlümü avutabildim

Unutamam canım

Unutamam seni

Unutamam gülüm

Unutamam (x2)

Şiir:

Ben de yaşıyorum sen gibi
Bir gözüm seyrederken yalnızlığı, öbür gözümle gülüyorum
Geberir diye beklediğim öfkeme inat durduruyorum yüreğimi
Ben de yaşıyorum sen gibi
Zaten içmesem de içmiş gibi yapıyorum
Aynı eylemi bir eyleme bağlamadan savaşır gibi değil de
Dimdik ayakta savunmadan geçiyorum
Ben de yaşıyorum sen gibi
Toprak kokusu burnumla sevişirken
Saçlarıma papatyalar armağan ediyorum
Hediye ettiğim her parçamı toplamadan içip sıçıyorum
Evet, hem de içiyorum
Hem de en fazlasından
Yiğitler masasında dirseğimden dökülen kolumu yumruk yumruğa tezgâhı delip deştiği gibi
Ben de yaşıyorum sen gibi
Tıpkı gözlerinde bıraktığım, eski resimler gibi
Unutamam canım
Unutamam seni
Unutamam gülüm
Unutamam (x2)

Koray Avcı Unutamam Dinle





Google Etiketler:Koray Avcı Unutamam Şarkı Sözleri,koray avcı,koray avcı unutamam,koray avcı unutamam dinle,koray avcı unutamam şarkı sözleri,koray avcı unutamam seni

Hiç yorum yok

Yorum Gönder