15 Mayıs 2016 Pazar

Murat Boz Janti Sözleri - Şarkı Dinle

Genç kızların sevgilisi, yakışıklı pop müziği şarkıcısı Murat Boz yeni albümü "Janti" nin çıkış parçası Janti ile dikkatl... thumbnail 1 summary

Genç kızların sevgilisi, yakışıklı pop müziği şarkıcısı Murat Boz yeni albümü "Janti" nin çıkış parçası Janti ile dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Murat Boz'un 8 Nisan 2016 tarihinde çıkan yeni albümünde birbirinden iddialı parçalar yer alıyor. Ayrıca albümün ilk klibi çıkış parçası olan "Janti" için çekildi. Murat Boz'un yeni albümü dinleyiciden tam not alacak mı merak ediliyor.

Murat-Boz-Janti-Sozleri-Sarki-Dinle

Murat Boz Janti Şarkı Sözleri

Gözü karaydı, siyahtan kömürdü
Silahtı, vururdu, delerdi tek bakışta
Yürüyünce saatler, dururdu.
Zamanmış, mekanmış, dünya kimin umurunda?
Ah be gülüm
Sana benden nasıl jantim yol olur
Sen beni ittin
Bilemezsin kendimden geçtim

murat-boz-2016-albumu-janti

Gelemem kendime yar
Gelemem kendime kolay kolay
O zaman, gel yanımda kal
Gel de bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Beni tanırsın
Bir kere sevdim yanarım aşkım adına
Ve bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Başım önde kapına geldim
Yalanı da gör arada açı kuluna

Murat Boz Janti Dinle





Google Etiketler:Murat Boz Janti Sözleri - Şarkı Dinle,janti albümü,murat boz 2016 albümü,murat boz janti dinle,murat boz janti şarkı sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder