15 Mayıs 2016 Pazar

Ozan Doğulu Uzun Lafın Kısası Şarkı Sözleri

Ozan Doğulu Uzun Lafın Kısası Şarkı Sözleri Ozan Doğulu uzun bir sürenin ardından 2016 yılına muhteşem bir 3’lü düetle bomba gibi ... thumbnail 1 summary

Ozan Doğulu Uzun Lafın Kısası Şarkı Sözleri

Ozan Doğulu uzun bir sürenin ardından 2016 yılına muhteşem bir 3’lü düetle bomba gibi bir giriş yaptı. Gülden Mutlu ve Bahadır Tatlıöz ile yaptığı düetin yer aldığı tek şarkılık 2016 albümü çıktığı günden beri müzik listelerini alt üst ederek zirveye yerleşti. Çok konuşulan şarkı Ozan Doğulu Uzun Lafın Kısası şarkı sözleri ve dinleme videosuna bu yazımızdan ulaşabilirsiniz.

Uzun Lafın Kısası Şarkı Sözleri

Uzun Lafın Kısası
Çok Özledim Durumun Esası
Bu Bir Temas, Bir Soluk
Derdimin Devası Bu

Kalbim Bir Adım Atsa
Ayaklarım Geri Gidiyor…
Korkumdan Mı Arzumdan Mı?

Vefasız Hiç Düşündün Mü
Kaldım Mı Yoksa Öldüm Mü?
Her Gece Her Yanım Titrerken…
Benim Gibi Kaderine Sövdün Mü?

Tenin Zindan, Fikrim Düşman
Kalan Mağdur Giden Pişman
Gel Gör Ki Aşk Sebepmiş
Bak Bitince Dağılıyor Insan

Vefasız Hiç Düşündün Mü?
Kaldım Mı Yoksa Öldüm Mü?
Her Gece Her Yanım Titrerken
Benim Gibi Kaderine Sövdün Mü?

Tenin Zindan, Fikrim Düşman
Kalan Mağdur Giden Pişman
Gel Gör Ki Aşk Nefesmiş…
Aşkı Aldın Boğuluyor Insan

Ozan Doğulu Uzun Lafın Kısası Dinle



Merhabalar 15 Mayıs 2016 tarihli bu bilgi verici yazımızı DİLARA SARIKAHRAMAN yazarımız sitemizde, Ozan Doğulu Uzun Lafın Kısası Şarkı Sözleri başlıklı konu hakkında bilgi ve tecrübelerini bizlerle paylaştı kendisine teşekkür ederiz.




Google Etiketler:Ozan Doğulu Uzun Lafın Kısası Şarkı Sözleri,ozan doğulu,ozan doğulu uzun lafın kısası,ozan doğulu uzun lafın kısası 2016,ozan doğulu uzun lafın kısası şarkı sözleri,uzun lafın kısası dinle

Hiç yorum yok

Yorum Gönder