15 Mayıs 2016 Pazar

Hadise Yaz Günü Şarkı Sözleri

 Hadise Yaz Günü Şarkı Sözleri Hadise son 2014 albümünde yer alan Yaz Günü şarkı sözleri. Söz: Selim Siyami Sümer Müzik: Selim ... thumbnail 1 summary

 Hadise Yaz Günü Şarkı Sözleri

Hadise son 2014 albümünde yer alan Yaz Günü şarkı sözleri.

Söz: Selim Siyami Sümer
Müzik: Selim Siyami Sümer

Kapımı çal, hadi kapımı çal
Hazır ettim ben
Beni geçir kendimden hadi
Hadi nefesim ol
Zehirlendim, zehirlendim

Turuncu bir ateş gibi sıcaksın
Aşkı kalbime tutuşturan tek sen olacaksın

Yaz günü yakar bu güneş (kavurur ya)
Kalbimi çalar bu deniz (tadı aşk ya)
Geceye düşer yakamoz (ışığında)
Beni al kollarına sar, bırakma



Merhabalar 15 Mayıs 2016 tarihli bu bilgi verici yazımızı SUDEM ÖZBİR yazarımız sitemizde, Hadise Yaz Günü Şarkı Sözleri başlıklı konu hakkında bilgi ve tecrübelerini bizlerle paylaştı kendisine teşekkür ederiz.




Google Etiketler:Hadise Yaz Günü Şarkı Sözleri,hadise 2014 albümü yaz günü,hadise 2014 dinle,hadise yaz günü remix dinle,hadise yaz günü şarkı sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder