17 Mayıs 2016 Salı

Seda Söz - Unut Gittiğin Bir Yerde Sözleri

Seda Söz – Unut Gittiğin Bir Yerde Sözleri Seda Söz’ün ‘Unut Gittiğin Bir Yerde’ albümünde yer alan “Unut Gittiğin Bir Yerde” isiml... thumbnail 1 summary

Seda Söz – Unut Gittiğin Bir Yerde Sözleri

Seda Söz’ün ‘Unut Gittiğin Bir Yerde’ albümünde yer alan “Unut Gittiğin Bir Yerde” isimli şarkısının klip çekimleri Kasım 2015 tarihinde tamamlanmıştır. “Unut Gittiğin Bir Yerde” isimli şarkı Seyhan Müzik tarafından sosyal platformda yayınlanmıştır. Şarkının sözleri Emre Aydın’a aittir. Düzenlemesi Onur Koç tarafından yapılan “Unut Gittiğin Bir Yerde” isimli single çalışmasının klip yönetmenliğini Kemal Başbuğ üstlenmiştir.
Seda Söz’ün “Unut Gittiğin Bir Yerde” isimli şarkının sözleri ve video klibi aşağıda yer almaktadır.

Çıkış Tarihi: Kasım 2015

 

Seda Söz – Unut Gittiğin Bir Yerde Sözleri

 

Adının karşısında acı yazıyor bütün sözlüklerde
Ne desen küfür gibi , senden yana cümleler bile

 

Gülüşlerim vardı benim, ben kimim , ben nerdeyim ?
Tam karşıya geçerken bıraktığın o el benim
Bir de sen bırak beni
Unut gittiğin bir yerde
Kim kaldı ki?
Çok büyüdüm sayende

Tabirim caiz değil , numunem yok , sende kalsın aslım
Müstakil bir masaldı , bitti işte , ben aynı haytayım

 

Gülüşlerim vardı benim, ben kimim , ben nerdeyim ?
Tam karşıya geçerken bıraktığın o el benim

 

Bir de sen bırak beni
Unut gittiğin bir yerde
Kim kaldı ki?

 

Çok büyüdüm sayende…

 

Söz & Müzik: Emre Aydın
Düzenleme: Onur Koç
Klip Yönetmeni: Kemal Başbuğ

 





Google Etiketler:Seda Söz - Unut Gittiğin Bir Yerde Sözleri,seda söz unut gittiğin bir yerde dinle,seda söz unut gittiğin bir yerde şarkı sözü,seda söz unut gittiğin bir yerde sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder