6 Haziran 2016 Pazartesi

Funda Arar Bağışla Sözleri 2015

Funda Arar Bağışla şarkı sözleri funda-arar-bagisla-2015 Yokluğun zehir akşamlarda Aşk kalbime damlar Her yerim hasret Gözl... thumbnail 1 summary

Funda Arar Bağışla şarkı sözleri

funda-arar-bagisla-2015

Yokluğun zehir akşamlarda
Aşk kalbime damlar
Her yerim hasret
Gözlerim sana
Kara bulutlarla ağlar

Seni benden alıp canımı yakma
Sonbaharlar ve uzun kışlar
Savrulur başımda
Gel sevdamı bağışla

Beni sensizliğe sürgün eden
Seni bana bağışla

Derdinle yorgunum
Sensiz kalarak yalnızlığa vurgunum
Canım yanarak dün gibi solgunum
Yaşarken ölüyüm ben
Dolmuyor yerin, gönlüm sustu
Günler ayaz oldu
Boynumu büktüm
Yollara baktım
Yine senden haber yoktu

Söz: Günay Çoban, Mc Murad
Müzik: Mc Murad





Google Etiketler:Funda Arar Bağışla Sözleri 2015,funda arar 2015,funda arar bağışla dinle,funda arar bağışla şarkı sözleri,funda arar bağışla sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder