6 Haziran 2016 Pazartesi

Tufan Köroğlu - Sadece Sen ve Ben Sözleri

Tufan Köroğlu – Sadece Sen ve Ben Sözleri Tufan Köroğlu’nun “El Yari” adlı albümünde yer alan “Sadece Sen ve Ben” isimli şarkısının... thumbnail 1 summary

Tufan Köroğlu – Sadece Sen ve Ben Sözleri

Tufan Köroğlu’nun “El Yari” adlı albümünde yer alan “Sadece Sen ve Ben” isimli şarkısının klip çekimi Ekim 2015 tarihinde tamamlanmıştır. “Sadece Sen ve Ben” isimli şarkı Seyhan Müzik ile sosyal platformda yayınlanmıştır. Şarkı halk tarafından çok sevilmiştir, iyi çıkış yapmıştır. Tufan Köroğlu’nun “Sadece Sen ve Ben” adlı şarkısının sözleri ve video klibi aşağıda yer almaktadır.

Çıkış Tarihi: Ekim 2015

 

Tufan Köroğlu – Sadece Sen ve Ben Sözleri

 

Şu sensizliği elime yırtıp atabilsem
Bizim hikayemizi yeniden yazabilsem
Sadece sen ve ben diye başlayan ve bitmeyen
İçinden seni beni eksilmeyen

 

Sana o son bakışımda gitme kal istedim
Bir senim olsun istedim olmadı
Son kez sarılınca dursun istedim zaman
Dursun istedim dünya, durmadı

 

Ten ayrı yanar, gönül ayrı kanar
Seni unutmak için sevmedim
Zaten aşkta ayrılıktan başka son görmedim

 





Google Etiketler:Tufan Köroğlu - Sadece Sen ve Ben Sözleri,tufan köroğlu sadece sen ve ben dinle,tufan köroğlu sadece sen ve ben şarkı sözü,tufan köroğlu sadece sen ve ben sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder