15 Mayıs 2016 Pazar

Gülben Ergen Oğuzhan Koç Senin Adın Aşkla Aynı Değil Sözleri

Ünlü sanatçı Gülben Ergen Oğuzhan Koç ile birlikte seslendirdiği parça Senin Adın Aşkla Aynı Değil sözleri ni sitemize ekliyoruz. şa... thumbnail 1 summary

Ünlü sanatçı Gülben Ergen Oğuzhan Koç ile birlikte seslendirdiği parça Senin Adın Aşkla Aynı Değil sözlerini sitemize ekliyoruz. şarkı ilk çıktığı günden beri gerek Gülben Ergen hayranları gerek ise diğer müzik severler tarafından çok beğenilmiş ve müzik listelerinde aylarca 1. sırada kalmayı başardı. Ayrıca sosyal medya dahil bir çok İnternet platformunda Gülben Ergen Oğuzhan Koç Senin Adın Aşkla Aynı Değil en çok dinlenen ve paylaşılan parçalar arasına girmeyi başardı. Şarkı sözleri ve müziği Oğuzhan Koç’a aittir.

Gulben-Ergen-Oguzhan-Koc-Senin-Adin-Askla-Ayni-Degil

Gülben Ergen Feat Oğuzhan Koç Senin Adın Aşkla Aynı Değil Şarkı Sözü

Senin adın aşkla aynı değil
Kimseye bitene değil sabretmem
Geri adım atmak hiç bana göre değil
Üzgünüm ölene değil affetmem

Elimde bir tek gururum
İçimde biten umudum
Yüzümde birkaç çizgi daha
Akıl hep seni unutur elbet
Yüreğime desem hep ha gayret
Teselliler yetmez bana

İnanmam
Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını, ben saydım
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları, sana anlattım
Bir bilene sor gözyaşı biter mi
Bir gün akar bir gün dinmez mi
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi

Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını, ben saydım
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları, sana anlattım
Bir bilene sor gözyaşı biter mi
Bir gün akar bir gün dinmez mi
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi

Söz: Oğuzhan Koç
Müzik: Oğuzhan Koç





Google Etiketler:Gülben Ergen Oğuzhan Koç Senin Adın Aşkla Aynı Değil Sözleri,gülben ergen oğuzhan koç senin adın aşkla aynı değil sözü,gülben ergen senin adın aşkla aynı değil,gülben ergen senin adın aşkla aynı değil sözleri,senin adın aşkla aynı değil sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder